Saturday, February 22, 2014

Trik- Besplatno SUPERSTAR CLANSTOVO I STARDOLARI!

Hej drage moje..

Vjerovatno vas buni naslov , jer sam ja govorila da ne postoji besplatno SS clanstvo i Stardollari..
Prvo sto morate znati je to da ce vam trebati mnoooooooogo vremena za sve ovo a i truda!
Ovo nije hakovanje ni cheat..

Morate to dobiti trudom..

Naime, saznala sam za jednu stranicu od moje prijateljice iz stvarnog zivota i njoj je taj trik uspio.. davno mi je rekla za to , ali , ja nisam zeljela objaviti jer sam mislila da cete pomisliti nesto lose..

Stranica se zove : 

O cemu se radi i sta je StuffPoint ?

- StuffPoint je stranica za "fanovanje" , znaci.. to je kao neka reklama.. Kada fanujes, kada se prikljucis u klubove ,kada glasas na anketi, zaradujes bodove!
(Naravno, morate imati racun.. - nije ga tesko napraviti )



I tako, zaradujte vase bodove.. ukoliko ne kuzite kao ja onda i ne mozete bas mnogo zaraditi na dan..
Ja tek imam 85 poiinta!

Nego, evo sta uraaditi kada skupite bodove:

 •Kliknite na Earn Points
• Kliknite na Spend Points

Ucitat ce vam se razne ponude za potrositi svoje poene , ali vi ukucajte Stardoll




Ucitat ce vam se ponude u kojima ce biti i Stardoll

Kao sto vidite nista nije savrseno, pa cak ni ova stranica.. MORATE IMATI BAREM 10 000 POENA ZA NAJMANJU PONUDU OD STARDOLL-A!

Ali ipak, neko ko ima veliku zelju ce skupiti..
Kliknite na ponudu koju zelite i za koju imate dovoljno poena!
-Ja sam kliknula na najmanju!

Nakon toga kliknite na "Redeem"

Sada, kada bi ja kliknula na to , rekli bi mi da nemam dovoljno poena, ali evo kako je meni moja prijateljica objasnila..

Trebali bi ukucati vas email na koji bi primili kod, pa bi ga ukucali na Stardoll-u na ono kao Gift Card..



To je to..
Samo jos da znate ovo.. ukoliko vas zanima ko je ta prijateljica (jer bi je htjeli pitati i posjetiti ) nemojte me pitati za nju.. Jer ona je sada drugi srednje i ne igra vise stardoll.. Zapravo ga ne igra vec duze vrijeme..

Zali Boze tog truda za toliko poene haha, zar ne ? 

Nego, sta mislite o triku?
Da li cete pokusati?
Komentirajte ♥

32 comments:

  1. ja sam probala ali još davno i to sam vidjela na youtube tako da nisam baš previše skužila ali probat cu još jednom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa da,tako je,...ali meni se to čini jaako teško pa ako bih ti to meni mogla pomoći merima,pliiiz kako se zoveš na stardollu? Evo ovako ja sam na stardollu: Alex-all posjeti me i molim te pomozi miii zahvaljujem ti unbaprijed na pomoći,a ako ne,onda ništa! i usput imaš dooobar zapravoo predoobar blog! do viđenja

      Delete
    2. Da jos jednom sam to htjela reći,pa neznam baš kako to ide,ali eto budem se i ja potrudila...a što se dobije time? ss članstvo sd-i mogu reći da im je dobra ponuda !!!!!!!!!!! ahahahah tko želi i može neka mi se javi u knjigu gostiju: Alex-all sam jaaaaa javljajte mi se ne rezumijem postupak,...cureeeee pls pls

      Delete
  2. kako cemo sakupljati bodove?

    ReplyDelete
  3. Komplikovano je skupila sam 20 poena :( Merima neznam dali je sigurno da stavim svoj broj mobitela,adresa,itd,šta misliš dali da upišem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj.. cujes samo na kraju ces trebati upisati mail!

      Delete
  4. ja mislim da ova stranica ima viruse

    ReplyDelete
  5. Da to nije jedna od onih stranica koje ti daju sd, a nemožeš ih potrošit pa ti kasnije uzmu profil ?

    ReplyDelete
  6. Nema virusa stranica ali problem je što za našu zemlju nema mnogo ponuda pa je skroz teško zaradit bodove,ja to igram pola godine i još nisam sakupila za najmanje ss članstvo.

    ReplyDelete
  7. Kako možemo sakupljati one kovanice? Ja stvarno nezz, molim vas da mi pomognete...Hvala ;)

    ReplyDelete
  8. Ja sam i glasala u anketi i prikljucila se klubu,a nisam nista zaradila :(

    ReplyDelete
  9. Ja sam skupila ya par dana 200 i kusur pointsa, ali sam odustala, smorilo me je! A imam ideju! Ako yelite vise pointsa , na svom drugom racunaru napravite novi profil . Kako? Prekopirajte link vašeg stuffpoint profila, u novi pretraživač na drugom računaru, i izaći će vam stuffpoint. Tu napravite novi acc. i skupite nekih 50 pointsa. 25% vaših pointsa otići će na vaš PRAVI profil. Nez kako drukčije da vam objasnim :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da napravis video o tome? - U rubrici Little Help ?

      Delete
  10. Da!Napravi video,naravno ako ti nije mrsko :)

    ReplyDelete
  11. Hvala Meri!Malo sam lenja ali vredi :D

    ReplyDelete
  12. Ovo je iskopirano sa Croatian Stardolla ali je to vectra objavila pre 15745498653 godina XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno nisam znala da to ima na Croatian SB .. to mi je rekla prijateljica! :)

      Delete
  13. ovo je super ali nagore mi se sakupljati one aaaa imam tek 16 :OOO O.o
    ali ideja je (Y) ( like )

    by : taratara109

    ReplyDelete
  14. pa nemožeš se uopče registritrat :P

    ReplyDelete
  15. pa jeli tebi uspjelo

    ReplyDelete
  16. Ja se nmg registrovati :(

    ReplyDelete
  17. ALI KAKO NAPRAVITI RACUN I GDE SE DOBIJAJU TI POENI

    ReplyDelete
  18. nista ne kontam al vrjedi pokusati

    ReplyDelete
  19. Meri,hvala ti..Meni pd hitno treba ss članstvo jer sam uvijek BANKROT XD.Hvala ti mnogo mnoogoooo.
    katyperylove18

    ReplyDelete
  20. kaj se trebam prijaviti s fejsom za to

    ReplyDelete
  21. ey meni treba momoc ja neznam di da kliknem za rekistriranje pa kad kliknem sing onda rekister i onda me prebaci na drugu staranicu na stardollu sam Amy89122 pa ako mi osces pomoci javi mi se u poruci. Hvlala unaprijed

    ReplyDelete